måndag 30 november 2009

Tumhållning plis

Uppe med tuppen (aka Lilla My). Bra. Tänder ljus, dricker kaffe, pluggar. Idag blir en innehållsrik (stressig) dag. Igen. Utkast kreativ brief skall färdigställas, Lilla My ska till tandläkaren, saker skall returneras, mormor ska komma och jag ska få besked om jag gått vidare ett steg i jobbrekryteringen. Huga.

Helgen har varit fin, men ensam. Fast planerat ensam, för att hinna med allt som hinnas med skall (varav jag hann ungefär 1/10). Gubben tog My och drog till farmor, med bror och småkusinerna. Jag tog cykeln och drog till Forum och köpte ljusfärg. Bland mycket annat. Kom på att det var faktiskt första natten jag sov ensam här hemma på 1 år och 2 månader. Vi har en väldigt stor säng!

Första advent och elförbrukningen är på topp. Sjöstaden ser ut som vilken amerikansk småstadsgata som helst. Ljusslingor, stjärnor, stakar, tomtar och en och annan ren (på sant). Galet.

1 kommentar:

Anonym sa...

mycket intiresno, tack